FAQ

1

Exista vreo limita la numarul de zile pentru care pot face o rezervare?

Da, spre deosebire de orice hotel din Bucuresti, fiecare apartament este facut pentru inchiriere pe termen lung. Poti sta de la doua zile pana la cateva luni.

2

Ce se intampla dupa ce fac o rezervare? Cum aflu daca rezervarea a fost confirmata?

Reprezentantii serviciului cu clientii iti vor raspunde via email cat mai caurand posibil, de obicei in 24 de ore, pentru a confirma rezervarea dumneavoastra.

3

Pot schimba rezervarea, data de sosire sau cea de plecare?

Va rugam sa ne anuntati din timp daca doriti sa schimbati rezervarea. Ca si un hotel, nu va putem garanta disponibilitatea apartamentelor pentru alte date. Nu exista nici o penalitate in cazul in care doriti sa va schimbati rezervarea.

4

Pot lasa pe altcineva sa foloseasca rezervarea mea si sa se cazeze in locul meu?

Nu. Doar proprietarul cartii de credit care a fost folosita in momentul rezervarii poate sa se cazeze in apartament.

5

Cui trebuie sa ma adresez daca am nevoie de niste servicii in plus?

Oferim asistenta pentru clienti 24 de ore din 24. Din momentul in care faceti rezervarea pana cand veti ajunge in Bucuresti, agentul care s-a ocupat de rezervarea dumneavoastra va fi disponibil sa va raspunda la orice intrebare via email la booking@luxapartments.ro sau la telefon +40-72-340-3641. Noi avem de gand sa facem tot posibilul ca vacanta dumneavoastra in Romania sa fie spectaculoasa.

6

Pot folosi un laptop sau un PC in apartament si sa il conectez la internet?

Toate apartamentele noastre sunt dotate cu internet wireless de mare viteza.

7

Am voie in apartament cu animale de companie?

Ca si un hotel, trebuie sa avem grija ca apartamentele noastre sa fie curate si sa ramana la un standard inalt si pentru oaspetii ce vor urma. In consecinta, nu aveti voie cu animale de companie in apartamente.

8

Ce se intampla daca dintr-un motiv anume trebuie sa imi anulez rezervarea?

Daca instiintarea se face la timp nu este perceputa nici o taxa. In cazul in care anularea nu se face la timp, clinetul va suporta 30% din costul total al rezevarii.
-pentru rezervarile intre 1-14 nopti,anularea se poate face cu 10 zile inainte
-pentru rezervarile ce depasesc 14 nopti, anularea se poate face cu 21 de zile inainte

9

Ce se va intampla daca nu o sa imi placa apartamentul? Pot sa il schimb?

Daca alt apartament va fi liber va vom muta cu cea mai mare placere. Mentinem toate apartamentele noastre la standarde inalte si vom posta pe site-ul nostru multe poze ca sa va informati inainte de a decide ce apartament sa rezervati. Vom face tot posibilul ca vacanta dumneavostra in Bucuresti sa fie cat mai placuta.

10

Puteti sa va ocupati de transportul de la aeroport?

Vom fi mai mult decat fericiti sa va oferim transport de la aeroport catre apartament si de la apartament catre aeroport in schimbul unei taxe neinsemnate. Va rugam sa ne anuntati din timp, in momentul in care veti face rezervarea.

11

Ce se intmpla daca ceva de valoare va lipsi in timpul calatoriei mele?

Luxapartments.ro nu este responsabil pentru niciun obiect pierdut sau deteriorat in timpul sederii. Va recomandam sa va tineti toate obiectele de valoare cu voi tot timpul.

12

Ce se intampla daca stric ceva din apartament in timp ce sunt eu cazat?

Sunteti responsabil pentru apartament si tot ceea ce este in el cat timp sunteti cazat. In cazul in care ceva se va strica sau se va pierde, se va ajunge la o solutie adecvata pentru ca acel articol sa fie inlocuit.

13

Cat de des se va face curat in apartament?

In apartament se va face curat o data la 3 zile fara nici un cost suplimentar, iar asternuturile si prosoapele vor fi schimbate o data pe saptamana.

14

Sunt un agent de turism sau un ghid, putem ajunge la vreo intelegere?

Orice agent de turism ori ghid este invitat sa lucreze cu noi. Apartamentele noastre de lux din Bucuresti pot oferi tot confortul unei case. Va rog sa ne contactati la adresa noastra booking@luxapartments.ro si vom fi fericiti sa ajungem la o intelegere.